با خرید پنکک عمیق ترین نقص های پوستتان را هم بپوشانید
نوشته شده توسط : shaapaarak

پنکک هم یکی از لوازم های آرایشی است که استفاده از آن بسیار جذاب و رحت است و با خرید پنکک و استفاده از آن میتوانیم عمیق ترین نواقص و گودی های صورت را کاور کنیم.

پنکک ماهیتی پودری دارد و میتواند به راحتی جای جوش و آکنه روی صورت را که به صورت گودی است پر کنید و کاور رضایت بخشی داشته باشید و باعث میشود آرایش شما بهتر به صورتتان بشیند و شما را زیباتر نشان دهد.

علاوه بر این پنکک می تواند با مات کردن آرایش صورتتان طبیعی و نچرال جلوه دهد.

اما برای اینکه بتوانید بیشترین میزان تاثیرگذاری را از پنکک انتظار داشته باشید باید نکاتی را در خرید پنکک رعایت کنید.

در این مقاله روبی سان قصد دارد برای خرید پنکک مناسب برای پوشاندن گودی های صورتتان به شما کمک کند. پس با ما همراه باشید تا با این وسیله جادویی آشنا شوید.

خرید پنکک

در خرید پنکک چه نکاتی را رعایت کنیم

خانم هایی که پوست چرب دارند می توانند حتی از کرم پودر هم استفاده نکنند و پنکک را روی صورتشان بزنند.

در خرید پنکک کمی دقت کنید تا نوع اصل و مرغوب را انتخاب کنید. اگر پنکک اصل باشد می تواند به چهره شما پوشش مخملی دهد. هنگام خرید پنکک اگر دیدید که پنکک سفت و سخت مانند سنگ باشد مطمئن باشید که پنککی که در دست دارید یک نمونه پنکک فیک و تقلبی است.

نوعی از پنکک وجود دارد که برای پوست های چرب بسیار مناسب است و بر پایه آب است. خانم هایی که پوست چرب دارند هنگام خرید پنکک به دنبال پنکک آکوا هستند تا بتوانند با کمک آن هم پوشش مناسبی را برای پوست ایجاد نمایند و میزان چربی تولید شده توسط پوست را کنترل کنند.

پوست در طول روز چند بار چربی تولید میکند. این میزان در پوست های چرب بسیار بیشتر است. حالا اگر شما هم با این پوست چرب از مواد آرایشی نامناسب استفاده کنید چربی موجود در پوست موجب بروز جوش و آکنه می شود. بعد از چند بار استفاده خانم ها به این نتیجه میرسند کنه پوستشان به آن نوع پنکک حساسیت دارد.

پنکک ماهیت خشکی دارد و برای پوست های چرب گزینه خوبی است اما خانم هایی که پوست خشک دارند برای خرید پنکک کمی بیشتر دقت کنند.

خانم هایی که پوست خشک دارند باید قبل از استفاده از پنکک از کرم مرطوب کننده استفاده کنند. با کمک کرم مرطوب کننده می توانید خشکی پوست را برطرف کنید و آن را آماده جذب پنکک می کند.

پنکک مناسب

شما قطعا اولین معیاری که در هنگام خرید پنکک دارید کاور بالای آن میباشد. خب برای برآورده شدن این خواسته شما تنها یک راه وجود دارد و آن هم خرید از فروشگاه های معتبر آرایشی مانند روبی سان است.

همچنین کیفیت پنکک مورد استفاده شما بسیار مهم و تاثیرگذار است به دلیل اینکه پنکک به طور مستقیم با پوست شما در تماس است و اگر کیفیت خوبی نداشته باشد باعث بروز مشکلات پوستی برای شما میشو.

پس پیشنهاد من به شما در خرید پنکک این است که با مراجعه به فروشگاه های معتبر آرایشی مانند روبی سان با خرید مطمئن داشته باشید.





:: برچسب‌ها: خرید پنکک , خرید پنکک روبی سان , روبی سان , خرید پنکک اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: